wtorek, 14 maja 2013

Komfort siedzenia

Zastanawialiście się kiedyś jak wpływa na wasze zdrowie siedzenia przy komputerze? Ja się zacząłem kiedy miałem już problemy z kręgosłupem.

Szczególnie młodzi ludzie się nad tym zastanawiają, a przecież siedzą przed komputerem godzinami. I tu jest zadanie dla rodziców, którzy często na meblach dziecięcych zwyczajnie oszczędzają, oj nieładnie. Biurko - jakiekolwiek, ale fotel musi być porządny! Taki z regulacjami, podparciami i bajerami, nie musi być piękny, ale ma być porządny.

Osoby, które pracują przed komputerem zwykle mają zapewniony komfort przez szefa, ale w domu też warto mieć dobry fotel - ja właśnie przez takie siedzenie 2-3 godziny dziennie zmarnowałem sobie kręgosłup. Mądry Polak po szkodzie.


1 komentarz:

  1. podobno dobrze jest miec takie krzeslo. moj szef niesttey sie o nie nie postaral : (

    OdpowiedzUsuń